Saturday, May 2, 2009

Kenduri Kahwin Jiran Sebelah

ahhh, start hari khamis dorang sudah siap2 pasang khemah dah, tuan rumah nk mintak tolong aku, tapi betapa malasnya aku nk menolong, bangun pun da tengah hari. haha. so aku decide nk lepak dgn kawan, sbb dia cuti. so plan petang2 nak training futsal. so aku pun lepak je la .tapi ada jgak rase besalah . balik pun dah maghrib. khemah semua dah siap. wahhh. happening.
masuk rumah takut je kena marah sbb tak tolong. haha. tapi tgk2 1 family aku tengah lepak tgk tv and makan. lerrrr 2x5 je semua ye. haha.pstu mlm tu ada tahlil. ayah je pegi. aku tak jgak. sbb lepas mandi then nk tgk heroes. so dtg makan je then trus masuk rumah tgk tv balik. then esknye, jumaat, tak tolong ape2 pon. dorg nikah. then mcm biase makan2, kitaorg keje makan je. hehe.
then tadi, dah start la pengantin semua dtg, tetamu semua ada la. mcm2 la. kitaorg tetap dtg makan je , and lepak umah tido. hehe. so maybe besok semua habes. alhamdulilah :D





*cerita macam penat je menolong kn? :p

3 comments: