Tuesday, May 5, 2009

ke lowyat mencari card reader

hari ni, aku pegi lowyat nak cari card reader hanie. haha. dari semalam dah cari, tak beli sebab mahal. semalam dengan afizal (driver) , anip and hanie la. hari pegi lowyat dengan pajero bapak aku. wan (driver) , aku and hanie je. pukul 3 aku and wan ambik hanie kt rumah,wahh comel je dia :p , then kami gerak ..stuck kt jalan ampang, jam gile. agak panas lak time tu, dengan air-cond tak brape ade. hishh.. bepeluh den. smpai sane dlm pukul 4 mcmtu lah. jalan2 dlm lowyat.
cari card reader hanie, haih kalau tak dapat merajok, so teman lah en. then finally, dia dpt ape yg dia nak. nasib baik murah. hahabwk leh la blanje dia. next time lah eh hanie, sorry! :p . then jalan2. pegi kitaro. minum2 aku makan roti canai, blablabla. aku bayar semua. cehhh haha.. then nak balik dah, but aku ckp kt wan, rilex dulu. baru kul 5 lebih. jalan2 la kejap dah ada kete ni. hehe. so kami pon mule lah gerak. haiyaaa jam lagi wooooo.. haiyaa.. kami jalan2 ke taman tar pulak. cehh nk tengok monyet la en. haha. smpai sane dah nk maghrib, ingt monyet dah balik. tapi ade lagi, org2 pon ramai lg mase tu, tgh bagi makan. smpai sane lepak kejap. hanie belik kacang bagi 'anak2' dia makan. HAHA. dgn penuh mesranya. :p dah habes semua , balik. hantar hanie.. aku dan wan pun balik ke umah aku. hantar kete. hahhh penat gak hari punya perjalanan.
aku dan wan smpai umah aku melepek kt bilik. penat. hanie balik penat dan happy dapat card reader dia. haha.




*hanie, jangan merajok lagi macam semalam

No comments:

Post a Comment